مسی، نزدیک تر از همیشه به توپ طلای پنجم

 

درخشش و اوجگيري غيرمنتظره لئو مسي در سال 2015، بسياري از کارشناسان و هواداران فوتبال را غافلگير کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی که فصل 2014-2015 را خوب آغاز نکرد، همان روندی را تا ماه های انتهایی سال 2014 طی کرد که در فصل گذشته از او دیده بودیم:آمار متوسط در گلزنی و پاس گل. به اینها درخشش رونالدو در 4 ماه انتهایی سال 2014 را اضافه کنید اما با شروع سال جدید میلادی، افت رونالدو توام شد با اوجگیری لیونل مسی. 

مسی تا بدینجای سال، 17 بازی برای بارسلونا انجام داده و موفق به زدن 20 گل و دادن 12 پاس گل شده است. با این گلزنی های متوالی، او توانست از رونالدو در جدول گلزنان پیشی گرفته و تعداد گل های خود از ابتدای فصل را به 43 برساند. مسی در تمام فصل گذشته موفق به زدن 41 گل شده بود. بدین ترتیب او سه ماه مانده به پایان فصل، از آمار گلزنی فصل گذشته خود پیشی گرفت. 

مسی اگر به همین روند ادامه دهد و رونالدو نتواند بر افت هفته های اخیر خود چیره شود، می تواند امید اول تصاحب کفش طلای اروپا در فصل جاری نیز باشد. آمار استثنایی گلزنی مسی در سال جدید، با نمایش های فوق العاده او در بازی های بارسا نیز همراه بوده بطوریکه بسیاری از کارشناسان از همین حالا بخت او برای تصاحب توپ طلا را بیش از رونالدو و هر ستاره دیگر دنیای فوتبال می دانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 اسفند 1393 | 1:33 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.